onsdag 20 november 2013

Tidig morgon med funderingar....


Godmorgon! Hoppas ni sovit gott? Det blev ett till inlägg -tätt inpå det förra. Jag sov bara 2 timmar i natt, och har legat vaken sen 03.30. Ett tag funderade jag på om jag skulle gå upp och baka scones till barnen (då de vaknat) Men då skulle de väl bara tro att jag slagit i skallen, eftersom jag alltid sover LÄNGE på morgnarna *blink*

Jag har sådana problem med placeringen av den kommande granen. Sen vi skaffade schäslongen kan jag verkligen INTE trolla fram en bra plats för årets gran...*hmm* Sen är jag inte ens sugen på att plocka fram mina vita renar eller något annat VITT pynt överhuvudtaget (förutom stjärnor och stakar i fönstren) Nja, LITE lär jag väl försöka ta fram för stämningens skull!

Det är så tråkigt att bilderna blir så grumliga denna årstid, men det måste ni tyvärr ta. Mörkret som råder tvingar mig till att ljusa upp bilderna, och då blir de så här grumliga.

Idag är jag sugen på att loppa lite, DET var längesen. Men samtidigt står det mycket annat på agendan. Vi får se vad jag hinner med! 

Ha en skön onsdag!


Kram Linda



2 kommentarer:

Huset på Backavägen sa...

Har inte heller lust att plocka fram något juligt alls än... Dessutom är vi borta hela nästa helg så jag måste ha fixat klart innan vi åker, känns tidigt.
Kram Anki

Anna Stenberg sa...

Vackert! Sov gott i natt! Kram Anna