måndag 9 december 2013

Här liggs det inte på latsidan


Tittar bara in för att önska er en skön kväll! Jag sitter och försöker planera samt styra upp min långledighet. De närmaste dagarna ska skinkan griljeras (vi tjuvstartar). Vi ska baka pepparkakor och göra pepparkakshus. Jag och flickorna ska baka matbröd en heldag med mamma och mormor (sonen ville av någon anledning inte vara med och baka *s*). Vi ska gå på bio och vi ska röja i garaget (igen), och så en massa annat plock som hör till vardagen...men framförallt en hel del att förbereda inför jul -som ju stundar bakom knuten.


Ja just ja! Och så är det dags att "pynta" lite inför lucia också *blink*

Men nu har jag fejjat klart för idag, och jobbnätterna tar nu ut sin rätt -då jag känner mig ordentligt slut....nu ska jag bara ligga i soffan resten av kvällen och låta Anders passa upp på mig. Ja, DET lät som en utmärkt idé!


Kram Linda



1 kommentar:

Hos Jorunn sa...

Det er utrolig fint hjemme hos deg, Linda...kjempekoselig (jättemysigt)som vi sier i Norge. Elsker stilen din og du er så dyktig med detaljer!!! Jeg skulle ønske jeg hadde et hvitt piano makent til det du har...det er så vakkert!! Dessverre har jeg ikke plass til et.

Ønsker deg fine førjulsdager med mye mys!
Klem fra Jorunn