söndag 1 december 2013

Julkalendern


Nu har vi -traditionsenligt- fikat med glögg och lussebullar till julkalendern på TV. Tyvärr fick vi inte sonen med oss, men mina flickor i alla fall *ler*

Jag tror jag kommer se delar av julkalendern så länge jag lever, det är så mysigt med denna nedräkning! I år är ju Fredde Granberg (ena halvan av Ronny och Ragge, som de flesta i min ålder borde känna till -länkar till deras låt "Rara söta Anna"...*s*) med i julkalendern, och han älskar ju jag! Jag tyckte årets julkalender verkade kanon (som oftast)! Är så less på alla som- efter första avsnittet ska döma ut den och gnälla, år efter år....Min minsta dotter på 12 år längtar i alla fall nu som bara den till jul, trots att JAG ska jobba natten till julafton och julaftons natt *tråkigt nog*....

Nu snart fortsätter kvällsmyset med Solsidan och Partaj -underbar kväll tillsammans med familjen, med andra ord!


Kram Linda



Inga kommentarer: