fredag 27 december 2013

Nu börjar julen så smått plockas bort

 
Här har ni nattsuddaren no1. Nu då Anders är ledig, får jag t o m HAN med mig uppe *mysigt* Kvällen som gick ägnade jag åt att plocka bort alla adventsljusstakar (de med blockljus), och lite tomtar och annat smått och gott som jag nu fått nog av.

 
Rena plädar byttes i soffan, och så har jag rollat den ren. Det får jag göra minst varannan dag p g a katthår och annat logg, tyvärr.
 
Granen får stå kvar under helgen, men nästa vecka kastas den nog med all säkerhet ut!
 
Klockan är 01.20, kanske dags att bege sig ner mot sängen? *blink*
 
Trevlig helg på er!
 
 
Kram Linda
 
 

2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Önskar dej en God Fortsättning!
Kramar Kathrine

Hos Jorunn sa...

Titter innom for å ønske fortsatt god jul. 2 januar forsvinner julen hos meg, men utelysene får stå litt lengre. Fint lysfat:)

Klem fra Jorunn