fredag 17 januari 2014

Djupsömn....


Ja, de kan de där små hjärtegrynen. De (katterna) upptäckte denna plats uppe på skåpet själva, så SJÄLVKLART fick platsen bli deras! Speciellt lilla Klara (på bilden) ÄLSKAR att ligga här uppe. Djupsömn var det, ja....Själv har jag allt annat än djupsömn på G. Ibland blir jag bara så matt på mig själv! Nu fick jag för mig att terrariet skulle flytta ner i tvättstugan, då det började lukta lite...Och ja, då förstår ni kanske vad jag hållit på med de senaste timmarna?


Och så går jag och väntar på Anders, som nu har haft ett sådant där fruktansvärt jobbskift igen! Först jobba hela dagen 7-16, sen gick han på jouren och har jobbat ytterligare sen 16...och nu är klockan 01.00. Det blir sisådär en arbetsdag på 18 timmar (och än är han inte hemma) Jag blir så förbannad för att de inte kan ha bättre resurser på firman än så! Omänskligt att jobba så länge i sträck! Jaja, vad jag -och många med mig- tycker om den firman ska vi inte tala om DENNA gång.

Nu ska jag lägga mig och värma upp sängen, och hoppas att han snart kommer.....


Trevlig helg!


Kram Linda



1 kommentar:

Huset på Backavägen sa...

Men ååhhhh vad det där såg mysigt ut! Ja, dom hittar sina ställen... Nej, så där långa arbetspass är omänskligt! Trevlig helg!
Kram Anki