måndag 6 januari 2014

Rosa i köket


Nu ska ni få se hur det numera ser ut i köket, som har fått lite rosa touch.


Jag beställde hissgardiner från jotex.se (bilden ovan lånad därifrån).


Dock har jag gått och grämt mig någon dag, då det inte blev som jag hade tänkt mig....Jag skrev i inlägget nedan att färgen inte stämde överens med bilden...men där hade jag fel. Den var visst som på bilden, det var i mitt huvud jag hade en annan bild....


Men efter lite pepp från finaste väninnorna (puss på er), så börjar jag nog tycka om det....


Ni kan väl bortse från den icke-så-vackra-utsikten från fönstren, med diverse bilar utanför *blink*


Jag var SÅ nära att byta ut gardinerna idag, men jag ska låta dem sitta ett tag ändå. Det är tråkigt då man haft en bild framför sig, och så blir det inte som man tänkt sig.

Ja, ja -nu är det "bara" ett nytt köksbord som fattas. Jag har sett ett som jag bara MÅSTE ha....Tur att jag fyller jämnt i år *blink*


Kram på er ni fina!//Linda



1 kommentar:

Huset på Backavägen sa...

Det blev ju jättefint! Försök härda ut ett litet tag till så kanske du ser att det blev fint! Men jag förstår vad du menar med när man har en bild i huvudet...
Kram Anki