måndag 24 februari 2014

Blomurna och om att kasta blommor...


Denna gröna växt ovan har jag varit på väg att kasta flera gånger, trots att den trivs och växer som ogräs...Men så satte jag ner den i denna blomurna ovan, och där gjorde den sig riktigt bra ju!


Det gör ont i mig att kasta växter som lever, men å andra sidan så har jag ingen plats att ha växter på OM OCH UTI FALL ATT de börjar blomma igen, exempelvis....

Nu är jag annars lite orolig och låg. Pratade med vårdcentralen tidigare idag angående mitt knä, och de ville att jag skulle ringa imorgon bitti (tisdag) för att få komma in och visa upp det, då det troligtvis var en blödning i knät. Jag var uppe och fixade lite och plockade, men fick ganska snart ge upp då knät svullnade och blev att värka ordentligt. Så nu sitter jag med knät i högläge. Och våndas över hur det ska bli med konserten till helgen? *gnäll, gnäll*

Hoppas att ni andra mår prima!


Kram Linda


Ps. Nu finns alla låtar från melodifestivalen att ladda ner på spotify, äntligen *ler*




1 kommentar:

Irenes tavlor sa...

tur att du sparade blomman,den sitter fint i urnan, trevlig blogg jag kikar runt, /Irene