måndag 10 februari 2014

Sovrummet sett från tvättstugan


Ett par grumliga bilder från vårat sovrum i källaren får ni här. Här ovan står jag i tvättstugan och fotar. Jag tog ett par bilder i tvättstugan också...och vi får se om jag visar er dem någon annan dag -de är då tyvärr INTE så inspirerande. Samtidigt kan jag tänka att det kan vara skönt ibland att se att vi som bloggar faktiskt inte har det tip top och fint överallt.... *blink*


Jag och Anders är så trötta, så trötta. Klockan är strax efter 19 och nu ger vi upp och kryper ner i sängen och tittar på TV. Min minsta dotter (13 år om en månad) är inte så glad åt det, men hon vet var vi finns. Ibland måste man lyssna på kroppen.

Imorgon tänkte jag visa er lite bilder från mitt VITA dockhus!


Kram Linda


2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Så Fint du har det!
Kramar Kathrine

Anonym sa...

Så himla fint. Önskar att det var lika här...
Puss o ring när tiden finns.
<3
Frun