söndag 2 februari 2014

Våran helg


Hallå på er kära läsare! Hoppas ni har/har haft en bra helg? Det har vi (i a f så långt) I fredags var vi då ut på ett dansställe här i Borlänge (jag, sis, hennes pojkvän och två andra kompisar) och såg Hoffmaestro, med trevlig förfest innan. Igår (lördag) var jag -inte helt oväntat- seg på dagen...men det ordnade upp sig till eftermiddagen *ler*

Varning nu för ett par orm-bilder!

Min största och älskade favoritorm (ja, jag kan erkänna att hon är favoriten) var hungrig- så det var dags för henne att få mat. Hon ser inte ut att ha en sådan bekväm stil då hon äter första musen, men hon har valt den själv *haha*


Då det var dags att inta mus nummer 2, så hade hon fått publik....


Huset har annars -som vanligt- varit fullt av ungdomar. Och natten till lördag barrikaderade ett gäng pojkar matrummet, då det var dags för LAN. Natten till söndag flyttade de ner i sonens rum (till min stora glädje) Behöver jag ens beskriva den unkna lukt som uppstår då ett gäng svettiga tonårskillar sitter ihop ett par dygn och spelar?.....


Senare på lördags-eftermiddagen så intog vi tacos....


Och så åkte vi hem till Frun och hennes familj, för att tillsammans titta på melodifestivalen. Och JAG tyckte Yohio och Elisa var bäst! Då vi kommit hem fick mina två döttrar för sig att bygga snögubbar mitt i natten....


Jaa, det går väl det också?

Söndag nu -hoppas ni har en skön sådan!


Kram Linda




1 kommentar:

Bellan sa...

Hej. Hittade hit från den härliga lantliga fb-gruppen. Jättefin blogg, ska kika mer i den sen.
Jag gillar inte ormar och möss men måste säga att det var en underbar bild där katterna sitter och tittar på när ormen äter!

Kram från Bellan!