fredag 28 mars 2014

Kaminspegel och ljusstakar


Oj, vilken skön dag vi har haft! Jag har varit ute så mycket i solen att det nu hettar i kinderna. Jag älskar verkligen denna tid på året!

Idag visar jag er några bilder på kaminspegeln, som blev vitmålad för ett tag sedan.


Bredvid spegeln står några facebookstatusar -jag printat ut- som Anders skrev då vi precis hade blivit ett par 2010. Älskar att föreviga minnen! Inte bara positiva, det står faktiskt med en händelse som gjorde mig riktigt ledsen också...

Jag har berättat det för er förut. Att Anders fick hem ett brev i brevlådan (då vi precis träffats) där en anonym "s k vän" varnade honom för mig. Hoppas den "s k vännen" vet att vi håller ihop än idag. Kärare än någonsin dessutom!

Herregud att människor måste lägga sig i andras liv så. Nog om det!


Nu har jag börjat måla golvet i hallen uppe. Och så har jag krattat en hel del idag. Så jag avslutade kvällen med en skön kvällspromenad. Och naturligtvis gick jag rakt igenom filmteamet med Ola Rapace! Vid sådana tillfällen blir jag så blyg att jag bara vill sjunka genom jorden. Varför vågade jag inte ens ta en bild med mobilen? Fega, fega mig!

Nåväl, de hade smällt upp tält och grejer där...så de blir nog kvar på den platsen ett par dagar! Vi får se om jag blivit modigare till morgondagens kvällspromenad?

Nu önskar jag er alla en riktigt trevlig helg!


Kram Linda



1 kommentar:

Livingroom sa...

Ååh, snygga Ola Rapace... och du fotade inte ??? ;))). Vilken härlig kaminspegel, skulle själv vilja ha en sådan. Finns väldigt sällan att hitta här i Finland..jo dyra såna finns det... Njut av det härliga vårvädret. Jag skall fixa lite i trädgården idag.
Kraam!