måndag 14 april 2014

Angående påsken...


Försöker mig på ett inlägg från jobbets dator (då min inte ville starta det mobila bredbandet av någon anledning) Ni är väl för gulliga! Förra inläggets bilder har jag dragit på att visa, eftersom jag var så missnöjd med dem....Och så skriver ni så fina kommentarer...TACK!

Jag ser att många bloggare har börjat påskpynta. Jag har aldrig varit FÖR att påskpynta (joo kanske för många år sedan...) Påskris inne är otänkbart eftersom jag dels har allergiker i familjen (visst, jag kan köra utan vatten), men så har jag ju de två små fyrbenta...ingen bra kombo har jag insett efter tidigare års erfarenheter.

Dessa bilder är från förra året (tror jag) Vi får se om jag gör något liknande i år, eller om jag hoppar över det helt?

Måndag -och äntligen LÅNGLEDIG!

Kram på er!//Linda




1 kommentar:

Signes sammensurium sa...

Det var et vakkert stilleben du har laget på det brettet! nydelig!
Ønsker deg fine påskedager!
Klem fra Signe.