onsdag 9 april 2014

Min kusin gör de finaste tårtorna jag sett!


Till detta inlägg bör ni nog ta fram haklappen. Varning för enormt sötsug!

Jag har här lånat alla bilder från en av mina kusiner -Maria. Vissa bilder blev lite suddiga p g a att jag förstorat dem....

Se och NJUT!


Min kusin Maria -som gör dessa tårtor- har detta som hobby, då hon annars jobbar och har fullt upp med hus och små barn. Men hon tar emot beställningar i MÅN AV TID.


Hon är ju så SJUKT duktig!


Titta bara här nedan. Denna "tårta" är inte ätbar....


...men så underbar och personlig! Den gjorde hon till en väninna som fått barn. Och den består av blöjor, nappar och en hemsydd klänning och mössa bl a


Jag hade börjat gråta av glädje om JAG fått en sådan present!


Monstertårta (ovan)


Vintertårtor, födelsedagstårtor, bröllopstårtor, melodifestivaltårtor....


Jag tror inte det finns NÅGOT tema hon INTE kan ta sig an....


Tänk om jag hade en bråkdel av hennes fantasi och skaparådra.....


Och vet ni vad? Inte nog med att de är FINA. Jag har smakat dem och de är dessutom SUPERGODA!


Det mesta går oftast att äta också på hennes tårtor. Vill ni se mer? Kika då gärna in på hennes blogg 



Kram från en mycket söt-sugen Linda




1 kommentar:

Livingroom sa...

Åh så fina. Tänk om man hade tid och kunskap att göra såna.. Jag kan ju inte ens steka en god biff ;))