onsdag 9 april 2014

Regissörsstolar


För er som inte orkar läsa mitt deppiga inlägg om DÖDEN (nedanför detta), så kommer därför ett till inlägg här med bilder på mina regissörsstolar som jag nyligen köpte till ett bra pris av en privatperson.


Perfekta att ha som extrastolar då det behövs! Funderar dock på om jag ska måla dem VITA? Det följde även med en SVART extraklädsel....


Naturligtvis så skulle katterna undersöka och godkänna dem också!


Hörrni! Jag tänkte lägga ut en enkät i den högra sidospalten där ni gärna få gå in och rösta. Jag funderar nämligen på om min textstorlek är för liten för er? I min dator har jag förstorat hela sidan, så JAG ser mer än väl...men vet att det i många andras datorer kan se väldigt smått ut? Och alla vet inte hur man ändrar på det heller, då jag vet att datorkunskaperna bland mina bloggläsare är väldigt varierande....

Därför vill jag gärna att ni röstar, så jag vet om det behöver åtgärdas!


Vi ses snart igen, tack för att ni tittar in här!



Kram Linda



1 kommentar:

Huset på Backavägen sa...

Jag gillar verkligen hur du bjuder på dig själv med alla tankar och funderingar och bilder. Jag funderar också mycket över döden, har tänkt tusen gånger på att jag både vill och behöver ha ett vitt arkiv. Speciellt nu när man har ett nytt liv med en annan man och bonusbarn. Fina bilder!
Kram Anki