måndag 2 juni 2014

Bråda dagar


Idag är det en lite stressad Linda som kikar in här som hastigast. Studentveckan har börjat för en del här i Borlänge, och det är mycket att förbereda och stå i. Sonen tar studenten 11 juni. Sonens dator (som han har haft i skolan) har vi fått köpa billigt -ominstallerad och klar, tack och lov! Och de senaste timmarna har jag försökt få igång den med uppdateringar/installationer och allt vad som krävs (jag har tryckt där jag trott att man skulle, typ....)


Nu väntar gräsklipparen på mig. Och i em KANSKE, KANSKE jag ska få en 40-årspresent i förskott av min älskade Anders. Vad det blir får ni se sen....

Nu är det här mitt första blogginlägg via denna "nya" dator, så jag hoppas att bilderna blev OK. Nu ska vi bara lära känna varandra, jag och datorn....

Jag avslutar detta inlägg med en lånad bild från liljans facebooksida, sen i lördags....


Jag har markerat oss fjortisar längst fram *hihi*
Tyvärr blev resten av gänget aldrig med på bild. Vi var nämligen fyra pers till....

Nej -klippa gräs var det!


Kram Linda

Inga kommentarer: