tisdag 1 juli 2014

Älghorn


Heej bästa!
Jag hade tänkt göra ett inlägg tidigare i natt, men jag hade så himla trevligt med en jobbarkompis. Vi pratade och pratade och pratade, så timmarna bara flög iväg. Så här kommer ett hastigt inlägg ifrån mig innan jag ska krypa ner i sängen. Jag köpte ju ett par älghorn -SUPERBILLIGT- häromdagen. Och de var större än vad jag räknat med, så den enda lediga plats jag kunde hitta (att sätta dem på) var den ni kan se på bilderna.


Det får duga. Och jag tror inte ens jag ska måla dem vita!
Sen måste jag bara visa er en bedårande liten kille som jag har gått och kärat ner mig i. Jag har inte fått tillstånd till 100% än av Anders (att han ska få bli våran), men inte långt ifrån....


Så förhoppningsvis så flyttar denna goding hem till oss om några veckor. *HOPPAS*

Vi ses snart igen!


Kram Linda



1 kommentar:

Lindas plats sa...

Gud vilken söt liten kille, hoppas att han får flytta hem till er om några veckor.
Jag har själv 2 katter, men de är vuxna nu, men kattungar är ju så himla söta så det är inte klokt.
Ha en fin dag
Kram Linda