måndag 14 juli 2014

Inte nöjd


Här hemma händer ingenting. Blogglusten är som bortblåst dessutom, tyvärr.


Kanske jag ska ta lite sommarlov från bloggen? Jag ska fundera lite, och återkomma angående det. När jag inte känner mig riktigt hundra, så känns det mesta besvärligt. Så är det. Därför bör inga sådana beslut fattas innan jag är helt tillbaka på banan igen.

Fick hem mitt paket idag också, och blev inte nöjd med det heller. Jag hade beställt texten på engelska, men fick den på svenska. Men här är den:


Fin, visst. Men tråkigt då det inte blir som man beställt. Jag ska nog kontakta dem och begära att de sänker priset, då den blivit felaktigt gjord.

Lite svalare ute, och det kan vara skönt med några sådana dagar. Men snart får värmen komma tillbaka eftersom jag snart går på semester! Hoppas NI har det bra därute, vad ni än gör och var ni än är. Och tack för titten.



Kram Linda



Inga kommentarer: