fredag 19 september 2014

Ljusstakar i köket och två av mina prinsar


Hej svej! 
Här kommer ett nattligt inlägg ifrån mig. I detta inlägg får ni se fler ljusstakar. Några andra av alla mina loppisfyndade ljusstakar står sen en tid tillbaka i köket.


Tillsammans i en grupp blir ju allt så mycket finare, tycker jag.

Sen måste jag visa vad jag nyss gjorde...



Jag smygfotade....


Mina älskade prinsar (2 av 3) ligger tätt, tätt bredvid mig här i sängen. 
Mitt hjärta svämmar över av kärlek då jag ser dessa två. 
Min älskade livskamrat Anders...så fin. Så underbar. Så snäll. Jisses vad jag älskar honom! Och så lillprinsen. En liten kille med missbildade tassar (främst där bak), som sprider så enormt mycket kärlek. Han vill hela tiden vara nära. Sova nära. Gosa. Kela. Maken till underbar personlighet på en katt har jag aldrig upplevt! Och jag har haft katter i hela min uppväxt...
Bilderna är lite gryniga p g a mörkret...

Nu ska jag göra dem sällskap -och önskar er alla därmed en trevlig helg!


Kram Linda





1 kommentar:

Mira sa...

Så fine lysestaker! og søte bilder av de sovende;-)
De som sover synder ikke.
God helg! Klem