torsdag 9 oktober 2014

Canvastavla på Emilie


I år beställde jag en canvastavla på äldsta dottern efter att de hade tagit skolkort. Jag tyckte bilden blev så fin, och jag lägger hellre samma pengasumma på en canvastavla än på de där skolfotopaketen. Minsta dottern blev inte lika nöjd med sin bild, och sonen går ju inte längre i skolan...och nu för tiden kan man ju faktiskt ta minst lika fina kort med en vanlig kamera, och förstora upp.


Så nu har jag planer på att hitta och/eller ta fina kort på de andra fem barnen (bonusarna inräknat), och göra likadana canvastavlor på dem. Det är absolut ingen brådska, för det blir ju dyrt om man ska göra fem canvastavlor på en gång. Men tills alla bilder är fixade, så har jag fått stränga order från minsta dottern om att absolut INTE sätta upp denna tavla på storasyster så länge! Så bilden ligger redan nerpackad igen -och undangömd i väntan på...

Jaa ni, denna ständiga syskonkärlek och rivalitet....


Kram Linda




Inga kommentarer: