fredag 24 oktober 2014

Sovrummet OCH dockskåpet


Hej på er! 
Hur har ni det i ruskvädret?
Jag har INTE tänkt sluta blogga (för er som undrar), men däremot säkerligen dra ner på inläggen. De kommer troligtvis komma mer sällan...

Nåväl. Här kommer några blixt-bilder ifrån sovrummet. Helt ostylat...så jag ser att det behövs dammas här och där...


Mitt älskade dockskåp. Som jag inte kan se mig mätt på.


Hur ska det bli den dagen jag/vi får barnbarn -som säkerligen mer än gärna kommer vilja leka i detta dockskåp? *haha*


Här har ni även TV: n i sovrummet, som stod på kvällen dessa kort togs (och en rullgardin som inte dragits upp)...det är skönt att ha TV:n igång -som sällskap- då jag är här nere och pysslar. Som idag. Idag kommer jag behöva tillbringa ännu en hel del tid i tvättstugan, med att vika tvätt....


Provdockorna har fått flytta ner i sovrummet, och ännu ett skåp har jag tagit undan och sålt.


Ovan ser ni min älskade, älskade skärmvägg! Den döljer både värmeskåp, och annat "jox" -som INGEN vill se....


Annars så har jag en nykastrerad liten Laban här hemma, Igår då jag hämtade honom hos veterinären så förberedde hon mig på att han nog skulle däcka totalt då vi kommit hem (då han levt rövare inne hos dem EFTER operationen)...hem kom vi, och hela dagen och kvällen kom och gick...Och han höll igång utan att sova en blund! Då tjejerna kastrerades, så var de alldeles omtöcknade då de kom hem. Men det var nästan så att vi funderade på om Laban fått något "uppåt-tjack", så vild som han var? *haha*

Avslutningsvis, så måste ni gå in och gratulera denna söta tjej som "mot alla odds" -precis har blivit mamma! Så glad för deras skull!


Trevlig helg på er!


Kram Linda




Inga kommentarer: