måndag 20 oktober 2014

Ytterligare en 40-års present


Hej bästa läsare! 

Hoppas att ni alla har haft en bra helg? Min har varit bra -men jobbig...jag är helt slutkörd, faktiskt. Så jag håller mig lite kortfattad idag.

(Bilden ovan togs för några dagar sedan då solen lyste in så fint.)


Måste dock visa er vad jag ytterligare har fått i 40-års present av mina älskade knoddar. En tatuering! Min 17-åriga dotter har i flera år velat ha en tatuering med tre elefanter som går i rad och håller varandra i svansen...en symbol för stark sammanhållning i familjen, här främst bland syskonen...Elefanter sägs ju kunna sörja sig till döds då deras partner eller barn dör. Tanken var så fin, så detta fick mig att vilja ha en likadan...En symbol för mina tre älskade barn. Det bästa jag har gjort!

Idag blev tatueringarna gjorda, och här är resultatet!


Det blev en svartvit bild eftersom min arm fortfarande är väldigt röd och svullen. Dotterns är den utan namn, och armen med namn på är min...och det är självklart mina barns namn.

Vi är så nöjda!


Nu är jag långledig, och då ska jag försöka fota lite, så vi ses förhoppningsvis snart igen.


Kram Linda





1 kommentar:

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Vad fint med elefant tatueringarna. Själv har jag också tatuering på mina barns namn med de är inuti ett hjärta. De sitter på min ena axel.

Kram Susanne