tisdag 11 november 2014

Jag överlevde!



Tittar bara in för att säga att jag överlevde dagen! Jag är nog fortfarande i chock efter allt jag har fått se...och jag önskar så att jag kunde dela med mig. Tankarna har pendlat under dagens lopp. Ena stunden har jag frågat mig själv vad det är jag egentligen håller på med. Och andra stunden så har det känts rätt OK. I ärlighetens namn så vet jag i skrivande stund inte om jag VILL HA jobbet eller inte. Det är verkligen ett speciellt jobb. Men någon måste ju göra även detta. Men lukten....jag har inte haft någon vidare matlust (och har fortfarande inte), kan jag erkänna.

Jaha. Nu återstår bara att se vem av oss tre som blir erbjuden jobbet. Jag kan säga som så -att jag gråter inte om det går till någon annan. Jag låter helt enkelt ödet avgöra. Nästa måndag ska den sista personen gå bredvid. Så fram tills dess kommer jag försöka bearbeta och släppa det här för några dagar. I alla fall så gott det går. Dagen kan jag lätt sammanfatta som:


SURREALISTISK
HORRIBEL
MAKABER


Jaa...jag kan fortfarande inte FATTA vad jag har varit med om idag...jag har en hel del att smälta. 

Men vi kanske ses imorgon igen?



Kram Linda




Inga kommentarer: