söndag 23 november 2014

Lite nya smycken och några av våra djur


Hallå där!
Jag tänkte ni skulle få se lite smycken! Jag har en uppsjö av smycken, men är dessvärre lite för dålig på att använda dem.


Dessa fina örhängen i form av vispar, köpte jag av en tjej i en pysselsida på facebook. 35:- tar hon för dem. Billigt, va?

Sen beställde jag nyss ett halsband med ett stort träkors. Och jag älskar det!


Och så fick jag ju ett så fint armband i försenad 40-års present av en "gammal" och go barndomsvän.


Visst var det fint, med en liten pingla?


Jag avslutar detta inlägg med ett par bilder på en av våra ormar. *VARNING* De fick mat idag, och den minsta ormen var riktigt på hugget och poserade gärna framför kameran.


Det blir lite konstiga färger då jag fotar nere i tvättstugan (där terrariet står) Men här nedan kan ni i alla fall se hur nyfiken ena ormen är på Klara...Både katten Klara och katten Laban satt uppe på terrariet då jag höll på med ormarna.


Och så har jag köpt katterna en begagnad koja i rotting på en säljsida på facebook. Och den tredje katten Milla älskar den, som ni kan se nedan....


Det var några bilder på våra älskade D J U R, det.


Söndag redan! Och snart även jul...vi ses nog imorgon igen, men då med lite mer inredning!



Kram Linda



1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste ha varningen om ormar långt före bilderna😉 Tack på förhand, (ormfobi)MariLouis