torsdag 27 november 2014

Minigranar i metall, sjukstuga och F R O S T


Hallå där!
Vet ni...Nu är jag kär igen -i en inredningspryl! Dessa metallgranar it is!


Visst är det underbara?


Jag har letat med ljus och lykta efter dem..för jag hade turen att få tag i den sista i största storleken som såldes på CITY GROSS i Falun. Sen de andra två mindre hittade jag på nätet...de var riktigt dyra till skillnad mot vad de hade kostat på CITY GROSS, men det fick det vara värt! 
ME SO HAPPY!


Och idag så är det äntligen lite snö och frost ute, det var verkligen på tiden!


Det är ju så fint då träden är vita....


Nu inväntar vi rådjuren, de är ju såå välkomna att komma och ta för sig av vårat "smörgåsbord" av äpplen. De kommer varje vinter och äter, nämligen...


Och med vintern och kylan så kommer även alla sjukdomar. Idag fick jag hem min 13-åring från skolan med hög feber, ont i halsen och illamående. Själv börjar jag också känna mig risig. Det känns ärligt talat som att jag ska spy när som helst. Så vi ligger i soffan med varsitt glas PROVIVA och så spyhink...Fy...VILL INTE! Hoppas det bara är tillfälligt och att det vänder till kvällen, för det är tänkt att jag ska jobba hela helgen...Men både bonusdottern och MASSOR av kompisar till barnen ligger sjuka, så....


Hoppas ni andra får en trevlig helg i alla fall!



Kram Linda




1 kommentar:

Lotta sa...

ÅÅÅÅ!!! Så fina granar,var på nätet kan man hitta dom?
Ha en fin adventshelg :)

Lotta