söndag 21 december 2014

Fjärde advent


Då var vi redan framme vid fjärde advent, kan ni tänka er?


Och om tre dagar är det julafton, och jag har fortfarande massor kvar att göra...dock ska jag bara jobba söndag-natten också, men SEN är jag ledig i nio dagar (jobbar hela nyår).


Och då jag går på min ledighet så blir det fullt ös ända tills julafton. På julafton hoppas jag att julfriden infinner sig, och då tänker jag även ta ledigt några dagar från bloggen.

Men fram till jul kör vi ett inlägg om dagen. Dock blir det inte de bästa och finaste bilderna, då jag är i en stressig period just nu och inte har tid att fota och fixa. Hoppas ni har överseende med det?



Kram Linda





2 kommentarer:

angie sa...

hallo, linda. ihre dekoration ist sehr schön, liebe grüße von angie

vitadrömmarobusigabarn sa...

En fin fjärde advent till dig
varmaste kramar!