måndag 8 december 2014

Kransar


Hej på er!
Jag sitter och klickar hem lite julklappar på nätet, och det är ju så smidigt!
Idag får ni se lite bilder på plastkransar som jag köpte billigt av en av mina kära vänner.


Fyra kransar för 75:- (!!) Två hamnade på skåpet med spets och linne i....


Och två på skåpet ovanför teven.


Idag har dagen gått åt till att bland annat byta rum för min 13-åriga dotter och bonusdotter. Och att byta rum är ju inget man gör på en kvart, direkt.


Och när vi ändå höll igång, så passade jag på att rensa och städa rejält i två av våra enorma kattvindar. GUD SÅ SKÖNT! Nu är det ordning och reda där IGEN. Men garaget blev ju dock tyvärr fullt av skräp...tänk att det s k garaget måste rensas flera gånger per år -tydligen?

Nehej, dags att krypa till kojs!
Ha en bra start på veckan, alla godingar!



Kram Linda





1 kommentar:

angie sa...

hallo, linda, danke für die tollen bilder, eine schöne woche wünscht angie