torsdag 22 januari 2015

Änglavingar


Hej igen!
Nu så -ska ni få se vad jag har pysslat med tills långt in på sena natten (natten som var). Ett par änglavingar.


Det var lite pyssligt, och jag höll nästan på att ge upp ett par gånger, men skam den som ger sig! Snyggare vingar har man ju sett, men med mitt dåliga tålamod får jag vara nöjd ändå.


Jag hällde lite kaffe över dem också, så att de skulle få den "rätta patinan"....


Det var när jag såg att det säljs liknande vingar från jeanne d arc nu, som jag intalade mig själv att det måste gå att kunna göra egna. Här nedan ser ni en bild på änglavingar som finns att köpa. Bilden är lånad från Iris och Doris (dessa kostar 98:-)...


Om det gav mersmak? Nja, vi får se. Eventuellt provar jag att göra ett par större någon annan gång.

Jag avslutar detta inlägg med några bilder lånade från pinterest.



Underbara bilder -om ni frågar mig!

Vi ses snart igen.




Kram Linda





2 kommentarer:

Sarina sa...

Beautiful angel wings||||
Grts,
Sarina

angie sa...

what great pictures and inspirations !!! love greetings from angie from Germany