onsdag 11 februari 2015

Budget eller lyx? 349:- eller 2800:- ?


Hej på er!
Här kommer några blixtbilder ifrån matrummet. Jag måste få visa er en sak som jag har köpt. En sak som jag så länge har velat ha. Nämligen denna underbara vas...


Det är en kopia på en vas från Svenskt Tenn, men -enligt mig- är denna minst lika fin...och den kostar dessutom mer än ett par tusen mindre!


Här nedan ser ni den vasen jag har, d v s kopian från MIO.


Bild ovan lånad från Mio.
Och här nedan har ni originalet från Svenskt Tenn.


Bild ovan lånad från Svenskt tenn.
Ja, de är snarlika men ändå skiljer det så enormt i pris. Budget eller lyx, ja?

Jag är i alla fall JÄTTEGLAD åt min kopia, som jag har gått och suktat efter ett bra tag nu!
Hoppas ni alla har det bra, vi ses snart igen.




Kram Linda





1 kommentar:

angie sa...

linda, i love your white home!!! angie