måndag 9 februari 2015

Pastorskåpet och min älskade Anders...


Hallå!
Jag är vaken än...jag har "fastnat i stickningen"...det är ju så roligt (och beroendeframkallande) Men jag ska alldeles snart gå och lägga mig. Min stackars älskade Anders var jag nere och nattade för tre timmar sen, han ska upp igen redan klockan 02. Så tidigt går han aldrig upp annars, men nu behövde han tömma lite brunnar i Borlänge Centrum innan bussarna börjar trafikera för dagen.

Jag tänkte på en sak då jag låg nere i sängen för att "natta" honom...Vi har nu snart varit tillsammans i fem år och jag älskar honom så otroligt mycket än (om inte mer) Visst, ibland vill jag bara ge han en kick i baken, men så är det väl i de flesta förhållanden...

Så mycket -och så starkt- som jag älskar min Anders....har jag aldrig känt för någon annan. Tänk, att min prins dök upp till slut. Men det skulle ju krävas några grodor innan dess...

Nåväl. Nu ska jag krypa ner i sängen.



Kram på er!//Linda




Inga kommentarer: