onsdag 10 juni 2015

Matbordet i matrummet


Hallå där!
Hoppas ni har det bra? Idag blir det några snarlika bilder på matbordet i matrummet.


Katterna älskar att ligga på detta bord, så duken får bytas ut O F T A....


Jag har ju planerat att måla golvet här inne, samt i vardagsrummet. Tanken var att det skulle göras till sommaren...och nu ska det ju vara sommar (??) Men ååå vad det tar emot att flytta ut allt och sätta igång....


Idag har det hur som helst varit full rulle här. Jag har bl a klippt gräset, och så har jag och min 14-åriga dotter varit på bio. Insidious chapter 3 (skräck) såg vi, trailer HÄR. Hujedamej vad vi hoppade till -flera gånger!


Efter det tog vi oss en kvällspromenad hem, skönt var det.

Och inte har jag börjat packa än heller -----> *PANIK* Imorgon ska jag i a f åka och växla till mig lite Isländsk valuta. Och så ska det vattnas hos mina föräldrar (som är bortresta), och mormor ska "tas om hand", och långa listor ska skrivas till de barn som blir kvar hemma här i helgen m m...jo, och så ska vi ju på bio imorgon igen. Då blir det på premiären av Jurassic park 4, trailer HÄR. Den har jag och min 14-åring gått och väntat på i ett halvår. Men nu blir det nog kväller här...



Kram Linda




Inga kommentarer: