torsdag 30 juli 2015

Att fota i motljus...(jag ser ljuset)



Hej på er!
Idag tyckte jag att dessa bilder passade bra...jag fick nämligen ett efterlängtat telefonsamtal på eftermiddagen. Jag ser ljuset...det börjar röra på sig. Och jag hoppas att jag nu äntligen kan få bättre hjälp med att få ordning på min kropp igen. Hjälp med min sömn. Så jag får sova på nätterna då jag är ledig.

Jag vill nämligen ha min ork och min livsgnista tillbaka.

Men tills dess så lunkar vi på...Barnen har sommarlov, och en av dem sommarjobbar för tillfället. Anders njuter av sin semester, och jag kämpar på med mina nätter...

Hoppas ni alla mår bra, och tack för att ni tittar in!




Kram Linda





1 kommentar:

toves sammensurium sa...

Huff,sliter du også med søvnen? Samme her,det er bare to tre timer i slengen før jeg våkner...ligger og vrir meg i timer før jeg sovner igjen.Man blir så sliten!!! Håper du får hjelp snart!!!!
Godt du har overskudd til å blogge og dele bilder fra ditt vakre hjem - og lyset er helt perfekt!!!!!
Toveklem :)