tisdag 21 juli 2015

Gammal snickarbänk


Hej på er!
Sent igår kväll (söndag) hade jag riktigt tur. Jag hann nämligen först på en bortskänkes-annons. Och det var en underbar gammal snickarbänk som skänktes bort.


Paret som skänkte bort den tänkte först köra den på tippen, men jag är så tacksam över att de aldrig hann göra det!


Den är ljusare än vad bilderna får den att framstå som. Och den stora frågan är ju nu: måla eller inte måla?


Anders vill -som vanligt- att jag INTE ska måla...


...och den här gången tror jag faktiskt att jag ska lyssna på honom... *blink*


Ha en fortsatt bra vecka!




Kram Linda



Ps. Vill ni se ett exempel på vad jag skrattar gott till? Här nedan har ni min humor upp i dagen...




Funkar inte videon, så kan du även klicka HÄR
För er som gillar sketchen, och som kanske vill se mer- så kan ni gilla Lucas Simonsson på facebook. Där lägger han ut nya klipp titt som tätt (och han är VÄLDIGT populär)




Inga kommentarer: