onsdag 22 juli 2015

Hallen



Hallå!
Hoppas ni har det bra? Själv är jag nu LEDIG resten av denna vecka, ja -faktiskt ända tills nästa onsdag- och det känns så skönt! Ikväll ska jag och Anders hem till en av mina arbetskamrater på lite mat och prat...resten av veckan har vi inga speciella planer...Anders går däremot ÄNTLIGEN på semester på fredag (säkert sist ut i Sverige..*haha*). 

Jag har en liten plan som jag jobbar på att genomföra i helgen...en liten dagsutflykt, men dock en resväg på 3,5 tim åt vardera håll...Anders vill istället att vi ska vara hemma så jag kan vila upp mig, då min kropp har varit extremt utsliten den senaste veckan. Igår morse var jag -exempelvis- så slutkörd och knäckt att jag trodde att jag skulle falla ihop när som helst (och inte kunna ta mig hem från jobbet) Huvudet sprängdes och illamåendet var inte att leka med. Det är svårt att förklara känslan som uppstår då man är så trött och slutkörd i kroppen att man ger blanka f-n i allt...och bara vill somna in....för att slippa må så dåligt. Låter hemskt, och det är en fruktansvärd känsla. Men nu känns det bättre. Jag har ingen lust att sitta hemma och "vila" då jag har så pass lite semester i sommar (och den dessutom inte är sammanhängande) Jag vill GÖRA roliga saker- då vi väl KAN. Dock blir jag rörd och tacksam över Anders omtänksamhet.

Ja ja -vad som händer- återstår att se.

Bilderna idag är tagna för LÄNGESEN, men jag hade inga färska bilder på lager. Det ser likadant ut i hallen nu med.
Jag avslutar med en bild som passade in på mig, och som jag ska försöka tänka på...med tanke på min öppenhet här på bloggen:




Kram på er!//Linda






Inga kommentarer: