torsdag 9 juli 2015

Kvar på sjukhuset än...


Hej på er!
Försöker mig på ytterligare ett inlägg från mobilen...denna gång med en suddig bild på dottern. Vi är fortfarande kvar på sjukhuset, men hoppas på att få komma hem imorgon -fredag. Operationen gick bra. Dottern är piggare och har börjat äta, men behöver mer antibiotika -nu efteråt- då läkaren idag berättade att blindtarmen hade börjat brista. Och så har hon såklart ont.

Hoppas på en bättre natt även för min del, då jag nu i alla fall fått en madrass att ligga på. På golvet. Natten som var satt jag ju på en stol. Vaken. Hela natten. Så idag vid 11- tiden var jag så trött och slut att jag var tvungen att lägga mig och trängas i samma säng som dottern. För att i alla fall få slumra en halvtimme...

Men nu är det ju inte MIG det är synd om..*blink* Jag blev så rörd idag då två av dotterns kompisar kom hit..en med bullar och choklad. Och den andra kom oanmäld och överraskade med blommor och choklad. Så fina tjejer. Äkta vänner.

Vi får se om vi hörs mer innan söndagen. Vi ska ju ha poolparty hemma på lördag, och jag har velat hit och dit om huruvida vi ska ställa in det eller inte? Men dottern tycker vi ska köra på. Så vi kanske gör det. Vi finns ju i närheten, och hon vill nog ligga på hennes rum och titta på TV-serier i alla fall? 

Ja ja. Först ska vi se till att få komma hem.

Trevlig helg på er!


Kram Linda





Inga kommentarer: