tisdag 7 juli 2015

Matrummet


Hej hej!
Ett par dagsfärska bilder från matrummet kommer här.


Idag tvättar jag hela dagen lång...vi ska ha poolparty här hemma på lördag, och då blir det nog till att basta också...så då lär jag röja i tvättstugan, då det är där bastun finns...*blink*

Då var jag inne på sista semesterdagen för den här perioden. Men jag har känt mig lite rastlös de sista dagarna, så det ska bli skönt att få "komma ut" och jobba lite.  

Idag har jag en bra dag vad gäller min tandvärk, så då ringde jag såklart aldrig till tandläkarjouren. Jag vet att det kan vara sämre imorgon igen...men jag avskyr- verkligen AVSKYR att gå till tandläkaren. Det är därför jag drar på det så...

Hoppas ni alla har en bra tisdag? Idag ska vi röja garaget på skräp (nu igen) då Anders kommer hem från jobbet. Lagom roligt, men ett måste.



Kram på er!//Linda





Inga kommentarer: