lördag 15 augusti 2015

Notgaffel (?) och bloggförändringar




Hej på er!
Hoppas ni har lika sköna dagar som vi har? Vet ni. Jag har från och med nu valt att enbart ha inredning på denna blogg. Jag har däremot öppnat en till blogg, där jag kommer att lägga ut naturbilder, samt bilder på familjen. Där kommer jag också att skriva ner alla känslor och allt privat som jag ibland skriver om här. Här kommer det enbart bli inredningsbilder samt mindre text. Säkert lite längre mellanrum mellan inläggen också?

Så då vet ni. Den nya bloggen får ni naturligtvis också följa -om ni vill- ni hittar den HÄR. Och fungerar inte DET, så är adressen 


På bilderna idag kan ni se denna gamla notgaffel (jag har tyvärr inget annat namn på den), som jag köpte av Frun då vi hade loppis här i våras. Jag tror jag gav femton kronor eller något sånt för den?

Det var alles för denna gång, men inne på min andra blogg finns det mer att läsa (om ni vill)




Kram Linda




Inga kommentarer: