måndag 3 augusti 2015

Räknestavar och förtydligande



Hallåj! 
Ett litet nattinlägg kommer här.
Jag vill bara förtydliga det jag skrev om i mitt förra inlägg. Angående facebook. SJÄLVKLART bryr jag mig i många av mina facebookvänner, absolut. Men jag blir stressad av- och känner just nu att jag inte hinner med att skriva fina kommentarer till alla (som jag SKULLE VILJA skriva till) Därför undviker jag att läsa allas statusar. 

Jag har nu redigerat texten lite i förra inlägget...för då jag läste den igen, så insåg jag att den lätt kunde misstolkas. Det är svårt att få fram allt rätt då man skriver. För mig är det ju så självklart vad jag menar. Medans andra lätt kan bilda en helt annan uppfattning angående det hela.

Jag såg att jag bl a skrev att de vänner jag ville omgärda mig med hör av sig på annat sätt. Men självklart vill jag omgärda mig med många av mina facebookvänner också. Men just nu har jag SÅ fullspäckat schema. Vad jag menade var ju att jag hörs av med mina närmaste på annat sätt. Är ni med?
Rätt och slätt: så känner jag att jag helt enkelt inte räcker till för tillfället.

Oj oj oj. Nu känns det som att jag har svamlat så mycket att ni förmodligen inte fattar någonting? *haha* Men det är väl en ganska bra beskrivning av hur det känns inuti mitt huvud just nu.

Så just därför kanske jag ska låta bloggen vila ett par dagar?


Och apropå mina räknestavar som ni kan se på bilderna idag: Tänk vad jag sökte efter sådana här...i åratal...och så plötsligt dök de bara upp. Den som väntar på något gott...*ler*



Kram på er!//Linda





Inga kommentarer: