torsdag 3 september 2015

Egengjord krans







Den nedersta bilden är lånad från Jeanne D Arc Living nr 1 2013


Hej!
Ledig. Regn. Som gjort för lite pyssel, med andra ord. En liten krans blev det. Gjord av gamla lakan, ståltråd och pärlor som doppats i kaffe och trälim. En till är under tillverkning (nu då jag vet hur man gör) Jag har sett dessa i Jeanne D Arc Living, men den som verkligen inspirerade mig till att ta itu med det hela -hittar ni HÄR. Inlägget med hennes kransar finns HÄR.

Annars så är det inte alls bra. Tandvärken är i princip outhärdlig, och min "urinvägsinfektion" -som jag har haft sen i lördags- visade inget utslag på provet som jag fick lämna till vårdcentralen. Så jag vet inte vad det är för fel? Jag har en ny tid idag till läkaren, dock. Och jag VET att man INTE ska googla på symptom...men inatt gjorde jag det i alla fall...Det hela resulterade i att jag storgrät i en timme medans Anders förtvivlat höll om mig. Alla symptom stämmer nämligen in på äggstockscancer, och jag är minst sagt SKITRÄDD! Jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte är så allvarligt. Men hjälp måste jag få...för detta är outhärdligt.




Kram Linda




Inga kommentarer: