torsdag 24 september 2015

Hörnet i vardagsrummet





Hallå!
Några bilder från ena hörnan i vardagsrummet kommer här. Snickarbänken fick flytta ut för ett tag sedan. Den ska troligtvis få stå i "friggeboden" sen istället?

Min gamla skolplansch hade jag glömt av, så den fick komma fram igen. Less is More -är ju som ni vet inte min melodi. Här är det fullt av saker och möbler i varje vrå, men det är ju också JAG. Jag har oerhört svårt att ställa undan och/eller skiljas från saker och möbler som jag tycker mycket om.

Vet ni. Jag skulle behöva lite hjälp. Är det någon som vet vad jag gör för fel då jag vill lägga till bloggadresser i min blogglista (som jag vill följa)? Bloggadressen går inte att spara, ingenting händer då jag klickar på spara? Väldigt irriterande, då jag annars inte kan ha koll och komma ihåg adresserna till de bloggar jag VILL följa. Jag gör precis enligt instruktionerna (som det alltid har fungerat), men inget händer -som sagt- då jag försöker spara bloggadressen? Hjälp mig gärna- om det är någon som kan?


Nu blir det natti här...




Kram Linda





Inga kommentarer: