tisdag 2 januari 2018

Granen är borta





Hej på er!

Nu är granen borta, det är bara stjärnor och adventsljusstakar kvar som ska bort. Nu då nedräkningen till våren har börjat, så kommer suget efter att rensa här hemma. Plocka undan. Men det är så svårt med ett så pass litet hus...för de saker och möbler som jag har framme har jag svårt att skiljas ifrån. Jag vill att de ska synas. I-landsproblem, jag vet.

Den gamla affärsdisken skulle jag verkligen vilja få ut ur matrummet, men det finns ingen annan plats för den. Och den är OUTSTANDING för massa smågrejer såsom tejprullar, snören, ljus, mobiltillbehör, servetter, bruksanvisningar, syrullar med mera, med mera

Var sak på sin plats, det gillar jag. Sen att jag har så många olika platser att leta på....försvårar genast det hela emellanåt (hihi)


Igår var min första dag som student, förresten. Numera studerar jag till INREDARE (på distans). Spännande och lite nervöst.


Vi hörs sen.




Kram Linda





Inga kommentarer: